Kuluttaja-asiamiehen uudistunut uutiskirje on ilmestynyt

Kuluttaja-asiamiehen Uutiskirje 2/2019 painottuu markkinointiin.

Kuluttaja-asiamiehen uutiskirje on saanut uuden ilmeen. Uutiskirje 2/2019 painottuu markkinoinnin haasteisiin. Uutiskirjeessä kerrotaan puhelinmyynnin ongelmatapauksista, hyvän tavan vastaisesta markkinoinnista sekä luottojen mainonnasta kodinkone- ja huonekaluliikkeissä.

Kirjeessä kerrotaan myös kuluttaja-asiamiehen yhteistyöstä Aalto-yliopiston kanssa. Design for Government -kurssilla opiskelijat muotoilivat uudenlaisia ratkaisuja, joiden käyttöönotto voisi edistää yrittäjien tuntemusta kuluttajaoikeudesta.

Kuluttaja-asiamiehen uutiskirje 2/2019.

Lähde: Kilpailu- ja kuluttajaviraston tiedote.

Lue lisää: